Friday 3 October 2014

Ylös ja eteenpäin, mars!

Eilen oli hyvä supervision. Nyt on pelisuunnitelma ainakin marraskuun puolväliin. Teoreettinen kehys tutkimukselle pitäis olla valmiina silloin. No ainakin melkein. Valmis. Jotain sinnepäin. Seuraava retkikin on jo valmiina. Suuntana Nottingham, 23.-24. lokakuuta. Kyllähän mä siinä vaiheessa oon jo melkein ehtinyt pestä edellisen reissun likapyykit. Lisää geologiaa, tiedettä ja teknologiaa tiedossa. Fukushiman seuraavakin luonnos tulee olemaan yhtä tiukalla aikataululla repästy kuin edellinen. Supervisor S kun hiihtelee Bostonissa ja Oslossa, noin ainakin. Ilmeisesti supervisor N on tyytyväinen mun konfirmaation läpi menosta. Sietäiskin. Se saa puolet mun lukukausimaksuista vaikkei oo pistänyt tikkua ristiin koko projektin eteen. Mutta tästähän se alkaa.

Huomenna matkaan Aberdeeniin häihin. Kolme päivää Fletchereita ja Grahameita. Voi olla, etten kestä. Mukavia ihmisiä kaikki, mutta viimeks kun juhlittiin ukki Grahamin kasikymppisiä niin näki, että suku oli lopensa kyllästynyt toisiinsa kahden päivän jälkeen. Ha! Huomiselta lounaalta pääsen luistamaan kun mulla on hiusten huolto. Ja tosiasiassa mulla ei nyt muutenkaan olis hirveetä hinkua istua lounaspöytään puolen suvun kanssa seitsemän tunnin junassa haisemisen jälkeen. Yyh.

No sentään tulee tärkeä huilipäivä jaloille. Jäi eiliset treenit väsymyksen takia väliin, niin tänään vedin kaks juoksua. Aamu ja ilta kuudelta. Phuu. Vähän tuntu/u jaloissa.

Ylöspäin kartalle ja tiistaina fyysisesti, hoplaati Helsinki! Hitaasti mutta varmasti.

1 comment:

  1. Hyvää matkaa häihin ;) Terveisiä K:lle
    tätsykkä

    ReplyDelete